BYDLĘTA KLĘKAJĄ

Bardzo Panu dziękuję za przesyłkę BYDLĘTA KLĘKAJĄ przed córką Hitlera z zamrożonej spermy, która ma KLUCZE do skarbca Hitlera w Wałbrzychu. Gdy otworzyłem pańską przesyłke to zauważyłem portret Stalina z filmem STRAŻNICY SKARBÓW, ale po zeskanowaniu pierwszych 3 filmów o Zamku Krzyżackim w Malborku, wśród których był Dyrektor Muzeum Zamkowego, to Stalin ZNIKNĄŁ.
Pan Czesław Białczyński wytłumaczył to działalnością Zawodowych Sekowaczy MNIE na forach internetowych i Konferencjach – którzy Śledzą Mnie i USUWAJĄ, co może być mi potrzebne. Skarb Stalina dotyczy zaś mnie, gdyż marszałek mego ojca Góra-Dolina wziął go w Kijowie z Generalissimusem, który wiózł go do Pragi na wykupienie przez Holokaustów USA. Ojciec wysłał to złoto przez marszałków Żukowa, Broz-Titę i Górę-Doline do Szwajcarii, ale Beria kazał to firmować swemu agentowi Bolesławowi Piaseckiemu, który w ten sposób stał się SUWERENEM Skarbu Stalina, co uznał Gomułka.
W sprawie Skarbu Stalina był Proces Lubelski – wprawdzie o Szczurzy Ogon Skarbu Stalina w postaci 8 tysięcy ton złota ZAPŁATY za udział w Wojnie Ukraińskiej Ludowego Wojska Polskiego: A TU Z KIM SIĘ CAŁUJE? – Z KSIĘCIEM WIŚNIOWIECKIM. – A TU? – Z KSIĘCIEM MONACO. – A TEN ZEGAREK TO CZYJ? – KSIĄŻĘ MONACO ZDJĄŁ GO Z RĘKI I DAŁ MI NA PAMIĄTKĘ CAŁOWANIA… Od razu zauważyłem, że coś tu NIE TAK, bo czyż Książę Monaco miałby na ręku ZEGAREK STALINA NUMER JEDEN ???
Ani ja ani mój ojciec nie zostaliśmy przesłuchani. Po Procesie usłyszałem zaś, że z TEGO, CO ZROBILI KACZYŃSCY, wyjście jest TYLKO PRZEZ SZUBIENICĘ – z czego wynikało, że dali Skarb Stalina Izraelowi ?????
*****


Wielkie Zamki Europy – Malbork (cz.1/2)
zamki-gotyckie.pl 767
73 664 wyświetlenia
Opublikowany 14 sty 2013
Zwiedzamy zamek w Malborku, główną kwaterę Zakonu Krzyżackiego, który podbił Prusy. W średniowieczu Krzyżacy sprawowali rządy w silnym państwie.
Kategoria: Podróże i wydarzenia
Licencja: Creative Commons – uznanie autorstwa (ponowne wykorzystanie dozwolone)
Filmy źródłowe Wyświetl uznania autorstwa


MALBORK-ZAMEK KRZYŻACKI
SP2SV66 107
67 202 wyświetlenia
Opublikowany 6 sie 2012
Standardowa licencja YouTube

*****
To jest uczta z fekaliów żydogermańskich, bo Prusacy publikowali dokumenty ZAKUPU zamków od wielmożów polskich i pruskich. Najbardziej znany jest zakup Kwidzyna od rodu Stanków w r. 1293, który przemianowali na WARGENBURG i dobudowali WIADUKT, który Niemcy interpretują jako NAJWIĘKSZY WYCHODEK ŚWIATA, gdy był to wiadukt do PRZEŁADUNKU pszenicy.
Kilkanaście lat temu zlecono wymianę pali fundamentowych nad Nogatem Szwedom więc domagałem się badań dendrologicznych. Dopiero jednak kilka lat temu przeczytałem na forum internetowym MALBORKA, że Jest To Najstarszy Zamek Ceglany w Europie – co zgadza się z moją systematyką architekturą.
Archeolog niemiecki Heinrich Kusche zidentyfikował gęstą siatkę na zdjęciach satelitarnych Europy jako NEOLITYCZNE tunele, które ja zinterpretowałem jako Lochy Zamkowe, co zostało potwierdzone archeologicznie w Austrii i na Lubelszczyźnie, gdzie odkrywano na tej podstawie rekultywowane rolniczo zamki.
Kilka lat temu mówiono mi w gdańskim urzędzie konserwatorskim, że gdy wymieniono pale fundamentowe na Wyspie Spichrzy to były tak SKAMIENIAŁE, jakby miały Tysiące Lat. UGd uznał je za PRZEDKRZYŻACKIE więc wysłano na UJ, gdzie odatowano je z Dźwigarami Żelbetowymi na 2100-2300 lat p.n.e. (!!!???). Wg mnie spichrze były budowane po podboju przez kulturę amfor kulistych Naddnieprza.
W neolitycznym kamieniołomie w krakowskim parku archeologicznym kamień dobywano piłami DIAMENTOWYMI. To trwało do odkrycia złóż wapienia budowlano-drogowego w Kazimierzu Dln, z którego zbudowano Megalityczny Płock. Miejmy nadzieję, że Córka Hitlera nie każe Krakauerom skuwać ślady Pił DIAMENTOWYCH, bo we Wrocławiu sto ciosów ze śladami piły diamentowej ZNIKNĘŁO.
*****
W ostatnim liście pyta mnie Pan SKĄD mam wiadomości o Monopolu Złota Oprycznej. Otóż w szkole średniej mój ojciec nie mógł się nadziwić, że 2/3 konfiskaty Świętej Inkwizycji szło do Skarbu Królewskiego, co było Rentą Skarbową. Ja czytałem w polskiej literaturze przedmiotu, że Opryczna była uposażona Monopolem Solnym, który jej Nie Starczał, co zaostrzało jej represyjność, gdyż miała UDZIAŁ w Konfiskatach.
Autor artykułu, Rosjanin, wyjaśnił tą Represyjność – jak nazwał Państwo Terroru – Deficytem z Monopolu Solnego i SKROMNYM udziałem konfiskacyjnym – a mieli Obowiązek monitorowania obiegu złotem. To doprowadziło do Pacyfikacji Nowogrodu Wlk DLA ZAŁATANIA DZIURY W BUDŻECIE OPRYCZNYM, czemu JA Nadziwić Się Nie Mogłem.
Profesor Czapliński nazwał na wykładzie Oprycznę PIERWSZYM W EUROPIE PAŃSTWEM TERRORU, który Przeraził Niemcy. Do wielkich zagadek historycznych należy, CO SIĘ STAŁO ZE SKARBCEM IWANA GROŹNEGO ??? Skarbiec ten był Największy, bo KAŻDY PODEJRZANY O POSIADANIE ZŁOTA BYŁ MAZANY SMOŁĄ.
Wiadomo, że po zamordowaniu przez Postoprycznę Iwana IV i jego synów skarbiec ten był administrowany przez byłych opryczników. Ich synowie wymyślili zaś Rosyjską Reformację więc monastyry – które były Przebogate – wezwały Polaków, co nazywa się Smutą. Polacy jednak skarbca Iwana nie dostali, bo został wywieziony do tureckiej naówczas Kaczawy-Odessy, dla Handlu Niewolnikami i budowy Państwa Żydowskiego na Ukrainie.
Mazanie Smołą nie było najgorsze, ale SKUTECZNE na posiadaczy złota. Hitlerowsko-Stalinowska konwencja Zwalczania Polskiego Ruchu Niepodległościowego mordowała Polaków na Ukrainie na 360 sposobów, więc nie była to Sztuka Ludowa tylko Szkoła Katowska z Nowego Jorku.

Skomentuj

